Kesän kunniaksi: lappilaisen mainostajan tehokkaimmat mediaratkaisut etuhintaan

Vaikuta kesälomasuunnitelmiin mainonnalla!

52 % suomalaisista suunnittelee osan kesälomastaan hyvissä ajoin, mutta jättää tarkoituksella osan loma-ajastaan suunnittelematta. 46 % ei puolestaan halua suunnitella mitään etukäteen, vaan päättää loma-aktiviteeteistaan vasta loman aikana. Yli kolmannes suomalaisista on myös valmis hellittämään lomalla kukkaron nyörejä ja panostamaan kesänviettoon. Joka toiselle loma on rentoutumisen aikaa ja joka kolmas haluaa nauttia hyvästä ruoasta ja juomasta hyvässä seurassa. Naisista yli puolet aikoo tehdä löytöjä kesän alennusmyynneistä.
Lähde: Alma Media kesäkysely 2016

Kesän tarjousten avulla voit ottaa Meri-Lapin ja Rovaniemen markkina-alueiden lisäksi koko Lapin haltuusi. Ilmoita tapahtumista ja tarjouksista, parhaimmista ruokapaikoista ja aktiviteeteista niin ulkoilmassa kuin sisätilojen suojissa. Lapin mahdollisuudet ovat laajat — niin printin kuin diginkin ilmoittelussa. Mobiililaitteet kulkevat lomalaisten matkassa vauhdikkaista tapahtumista oman mökin rauhaan ja mobiilikäyntien osuus Alman verkkosivustojen vierailuista kasvaakin merkittävästi kesällä ollen korkeimmillaan kesä-heinäkuussa.

Tutustu vaihtoehtoihin ja varaa paikkasi myyntipalvelustamme tai suoraan omalta yhteyshenkilöltäsi.

Kesätarjoukset tulee varata 22.6.2016 mennessä.
Kesän kampanja on voimassa ma 27.6.-su 7.8.2016.

Lapin Kansa ja Pohjolan Sanomat tavoittavat viikossa 84% Lapin kuluttajista.

Kesäedut 2016

Digi

Lapinkansa.fi, Pohjolansanomat.fi, Uusirovaniemi.fi, Lounaislappi.fi:
Tarjous kaikissa Lapin digituotteissa uusille kampanjoille 2 + 1 eli joka kolmas saman kokoinen kampanja veloituksetta tai kolmannes lisää näyttöjä samaan kampanjaan.

Alma-verkosto: +30 % lisää näyttöjä veloituksetta kampanjaan.
LISÄTIETOJA ALMA-VERKOSTOSTA

 

Printti

Lapin Kansa & Pohjolan Sanomat, Uusi Rovaniemi ja Lounais-Lappi sekä kesällä julkaistavat erikoislehdet:
Lapin Kesä, EM-Jalkapallo Mini ja Rion Olympia Mini:
Tarjous uusille kampanjoille 2 + 1 eli joka kolmas saman kokoinen ilmoitus veloituksetta

Kesätarjoukset tulee varata 22.6.2016 mennessä.


Kesäkampanjan ehdot

  • Etu on voimassa myös asiakaskohtaisissa sopimushinnoissa. Kesäkampanjat kerryttävät asiakohtaisten sopimusten kappale- ja euromääriä
  • Kampanjat on julkaistava Lapin tuotteissa kampanja-ajalla ma 27.6.-su 7.8.2016.
  • Alma-verkoston etu koskee kampanjoita, jotka alkavat aikavälillä 27.6. – 7.8.2016.
  • Etu koskee vain uusia ilmoitusvarauksia. Tarjousta ei sovelleta peruutettuihin ja uudelleen varattuihin mainoskampanjoihin tai -tiloihin.
  • Tarjous ei koske, nettohinnoiteltuja mainostuotteita, liitteitä, jakeluratkaisuja, rivi-ilmoituksia, verkkopalvelun kautta ostettavia lukijoiden tai yritysten luokiteltuja ilmoituksia.

 

Vaihtoehtojen tuotteet ovat ostettavissa myös erikseen.
Lisätietoa tuotteista:

Kesätarjous koskee vain uusia varauksia.
Ilmoitettuihin hintoihin lisätään arvonlisävero.