Caravankeskus Reatalo luottaa printtiin, koska lehtimainos toimii välittömästi

Kampanjamainonta tehostaa tapahtumien ja näyttelyiden kävijämääriä ja myyntiä, kun taas jatkuva mainonta pitää mielessä Caravankeskus Reatalon, jonka usko Lapin Kansan printtiin on vahva. Lehtimainonta toimii välittömästi ja sillä on markkinoinnissa vankka rooli.

Caravankeskus Reatalo on palveleva monimerkkiliike, joka tarjoaa  kaikki caravanpalvelut saman katon alta. Matkailuautojen myynnin lisäksi yritys tarjoaa mm. huollot, pesut,  kaikki korjauspalvelut, myös auton alustat, varaosia ja vuokrausta. Laaja palveluvalikoima vaatii jatkuvaa markkinointia ja kampanjoiden hallintaa. Lapin Kansa on media, joka toimii Lapissa Caravankeskus Reatalon markkinoinnissa.

Jatkuvalla mainonnalla ihmisten mieliin

Caravankeskus Reatalon markkinoinnissa toimivat parhaiten kampanjamainonta ja tarjoukset, jolla saadaan ihmiset liikkeelle, mutta jatkuvan markkinoinnin rooli on kuitenkin yrityksen menestymiselle tärkeä. ”Lehtimainonta toimii välittömästi, sillä saadaan vauhtia liikkeeseen. Sillä on markkinoinnissamme vankka rooli” kuvailee printtimainontaan tyytyväinen Matti Kähkönen Caravankeskus Reatalolta.

Yritys ilmoittaa viikoittain Lapin Kansassa monipuolisilla mainosmuodoilla ja viesteillä, ja kokee jatkuvan mainonnan olevan tärkeää. ”Ylläpitomainonnalla toivomme, että jäämme ihmisten takaraivoon, vaikkei osto olisikaan heti ajankohtainen”, kertoo Kähkönen

Caravankeskus_toimipiste

Mainostaminen kannattaa, eikä sen kustannuksia kannata turhaan miettiä, räväkkä aloitus on satsaus, joka poikii vielä jälkeenpäinkin.
– Matti Kähkönen, Caravan Reatalo

Lehtimainonta aktivoi ja lisää myyntiä

Lehtimainonta on Kähkösen mielestä aktivoivaa ja oikeastaan ainut tapa saada ihmiset paikalle, vaikka muitakin medioita on välillä käytetty. Tapahtumia ja näyttelyitä järjestetään tasaisesti, ja silloin mainontaan panostetaan enemmän, sillä Kähkösen mukaan myynti on suhteessa siihen, kuinka paljon ihmisiä saadaan paikalle. ”Kun ihmisiä saadaan paikalle, kyllä sieltä aina joku löytyy joka ostaa.”

Sanomalehti-ilmoitus tuo Matti Kähkösen mukaan selvästi lisää myyntiä: ”Tapahtumat varsinkin toimivat, kun näytään isosti lehdessä. Neuvoin tuoreelle avajaisia suunnittelevalle yrittäjälle, että pelkkä Facebook ei riitä, vaan kannattaa laittaa ilmoitus Lapin Kansaan. Mainostaminen kannattaa, eikä sen kustannuksia kannata turhaan miettiä: räväkkä aloitus on satsaus, joka poikii vielä jälkeenpäinkin.”

Caravan Reatalo on myös paikallisella asialla: Yrityksellä on Likiliike-sertifikaatti, joka kertoo, että yritys on aidosti paikallinen.

Lue lisää Caravan Reatalosta heidän kotisivuiltaan.
Lisätietoa Liki-liikkeestä Liki-liikkeen sivustolta.

Yhteistyöllä hyviin tuloksiin

”Yhteistyö asiakkaan kanssa on ollut alusta saakka erittäin jouhevaa. Pitkäaikaisella, säännöllisellä näkyvyydellä Lapin Kansassa on Caravankeskus Reatalo saavuttanut vankan jalansijan alansa toimijoiden joukossa. Meille asiakkaan menestyksekäs liiketoiminta on kaiken tekemisen kulmakivi.

Autan mielelläni sinunkin yritystäsi onnistumaan. Suunnitellaan yhdessä tehokas kokonaisuus laajasta tuotevalikoimastamme, johon kuuluvat Lapin Kansan ja Pohjolan Sanomien lisäksi kaupunkilehdet Uusi Rovaniemi ja Lounais-Lappi, sekä verkko- ja mobiilimainonta koko Alma-verkosto mukaan lukien.”

 

Kerron mielelläni lisää, ota yhteyttä!

Lue myös nämä